Πρόκειται για υβριδικό σύστημα πρόωσης με τεχνολογία κυψελών καυσίμου στερεού οξειδίου για πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου
Ο σχεδιασμός συνδυάζει τη συμβατική πρόωση με την προηγμένη τεχνολογία SOFC.
Ο Lloyd’s Register (LR), η HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (HD KSOE) και η Hyundai Heavy Industries (HHI) υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) για την από κοινού ανάπτυξη ενός υβριδικού συστήματος πρόωσης υψηλής απόδοσης, ενσωματωμένου με τεχνολογία κυψελών καυσίμου στερεών οξειδίων (SOFC) για πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου χωρητικότητας 174.000 κυβικών μέτρων.
Η συμφωνία, που υπεγράφη στο Norshipping 2025, καθορίζει το πλαίσιο για ένα κοινό αναπτυξιακό έργο (JDP) για ένα υβριδικό σύστημα πρόωσης που προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα όσον αφορά την απόδοση, τη μείωση των εκπομπών και τη λειτουργική ευελιξία σε σύγκριση με τα συμβατικά συστήματα πρόωσης.
Σύμφωνα με τους όρους του Μνημονίου Συνεργασίας, η HD KSOE και η HHI θα ηγηθούν του σχεδιασμού της λύσης πρόωσης χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που θα τροφοδοτείται από την ιδιόκτητη τεχνολογία της, ενώ η LR θα παρέχει τεχνική καθοδήγηση, υπηρεσίες αναθεώρησης του σχεδιασμού και εμπειρογνωμοσύνη για τη διασφάλιση της συμμόρφωσης με τους ισχύοντες κανονισμούς και πρότυπα.