Ο ABS δημοσίευσε μια νέα έκθεση για τη χρήση προηγμένης πυρηνικής τεχνολογίας σε θαλάσσιες εφαρμογές, με έμφαση σε έναν μικρό αρθρωτό αντιδραστήρα σε πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG).
Η μελέτη, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Herbert Engineering Corporation (HEC), εξετάζει την επίδραση ενός αντιδραστήρα υψηλής θερμοκρασίας, ψυχόμενου με αέριο (HTGR) στον σχεδιασμό και τη λειτουργία ενός πλοίου LNG χωρητικότητας 145.000m3.
Τα ευρήματα δείχνουν ότι η τεχνολογία HTGR μπορεί να προσφέρει ταχύτερες ταχύτητες διέλευσης και λειτουργίες μηδενικών εκπομπών, χωρίς ανάγκη ανεφοδιασμού για περίπου έξι χρόνια. Η μελέτη παρέχει επίσης σημαντικές πληροφορίες για τη διαχείριση θερμότητας και ενέργειας, την προστασία και την κατανομή βάρους, βοηθώντας στην ανάπτυξη μελλοντικών κανονισμών.
Ο Patrick Ryan, Ανώτερος Αντιπρόεδρος και Διευθυντής Τεχνολογίας του ABS, δήλωσε ότι η προσαρμογή της τεχνολογίας HTGR για θαλάσσιες εφαρμογές βρίσκεται στα πρώτα της στάδια, αλλά έχει σημαντικό δυναμικό για τη μείωση των εκπομπών της ναυτιλίας και την παροχή λειτουργικών πλεονεκτημάτων.
Η έκθεση αποτελεί μέρος μιας σειράς πρωτοβουλιών του ABS για την προώθηση της πυρηνικής τεχνολογίας στη θάλασσα, συμπεριλαμβανομένων των πρώτων ολοκληρωμένων κανόνων για πλωτά πυρηνικά εργοστάσια και μιας μελέτης για την υιοθέτηση της προηγμένης πυρηνικής πρόωσης σε εμπορικά πλοία.