Ενσωμάτωση για πρώτη φορά των εργασιών της απορροφηθείσας ΑΝΕΚ σε ολόκληρη τη χρήση 2024.
Σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών στα €747,8 εκατ. (€588,3 εκατ. το 2023). Η Attica Group έχει καταστεί μετά τη συγχώνευση ένας από τους μεγαλύτερους Ομίλους επιβατηγών – οχηματαγωγών πλοίων στον κόσμο.
Τα Κέρδη προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε €96,3 εκατ. (€126,4 εκατ. το 2023), ενώ περιλαμβανομένου του αποτελέσματος από την αντιστάθμιση του κινδύνου για τις τιμές των καυσίμων ανέρχονται σε €101,5 εκατ. (€124,4 εκατ. το 2023). Τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους στη χρήση 2024 ανήλθαν σε € 17,5 εκατ. (€ 61,2 εκατ. το 2023) και έχουν επιβαρυνθεί με μη επαναλαμβανόμενα έξοδα που σχετίζονται με τη συγχώνευση και τη λειτουργική ενσωμάτωση της ΑΝΕΚ ποσού €28,2 εκατ.
Συνεχίζεται με εντατικούς ρυθμούς η οργανική ανάπτυξη με ανανέωση του στόλου, η πράσινη μετάβαση και η περαιτέρω ψηφιοποίηση σε όλο το εύρος των εργασιών του Ομίλου. Παράλληλα πραγματοποιούνται νέες επενδύσεις σε συμπληρωματικούς τομείς της κύριας δραστηριότητας. Οι συνολικές επενδύσεις για τη χρήση 2024 ανήλθαν σε € 162 εκατ.
Η Attica Α.Ε. Συμμετοχών (η «Εταιρία») ανακοινώνει τα αποτελέσματα της χρήσης 2024, με την ενσωμάτωση για πρώτη φορά σε ολόκληρη τη χρήση 2024 των εργασιών της ΑΝΕΚ και των θυγατρικών της εταιριών, μετά την από 4.12.2023 ολοκλήρωση της συγχώνευσης με απορρόφηση από την Εταιρία.
Ο κύκλος εργασιών του Ομίλου για τη χρήση 2024 παρουσιάζει αύξηση και στους δύο γεωγραφικούς τομείς δραστηριοποίησης (ελληνική ακτοπλοΐα και διεθνείς πλόες). Συνολικά, στη χρήση 2024 σε σχέση με τη χρήση 2023, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 27% φτάνοντας τα €747,8 εκατ. από €588,3 εκατ., κυρίως λόγω της ενσωμάτωσης της ΑΝΕΚ.
Επισημαίνεται πως τα αποτελέσματα της χρήσης 2024 επιβαρύνονται με μη επαναλαμβανόμενα έξοδα που σχετίζονται με τη συγχώνευση και τη λειτουργική ενσωμάτωση της ΑΝΕΚ, όπως ενδεικτικά το πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου, το κόστος αναβάθμισης των πλοίων, το κόστος εκπαίδευσης και ενσωμάτωσης των πληρωμάτων και του προσωπικού ξηράς, καθώς και λοιπά κόστη συγχώνευσης συνολικού ύψους €28,2 εκατ. Επιπλέον, το λειτουργικό κόστος του Ομίλου επιβαρύνθηκε από την αγορά δικαιωμάτων ρύπων, ποσού €18,9 εκατ., σύμφωνα με το Σύστημα Εμπορίας Δικαιωμάτων Εκπομπών της Ευρωπαϊκής Ένωσης που εφαρμόζεται για πρώτη φορά από 1.1.2024.
Ο Όμιλος διαθέτει ισχυρή κεφαλαιακή διάρθρωση και ικανοποιητική ρευστότητα. Τα ίδια κεφάλαια του Ομίλου ανήλθαν σε €501,5 εκατ. από €495,7 εκατ., με τον συντελεστή μόχλευσης να ανέρχεται στις 31.12.2024 σε 52%. Τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα στις 31.12.2024 ανέρχονται σε €75,8 εκατ. μειωμένα από €103,4 εκατ. στις 31.12.2023, κυρίως λόγω του εκτεταμένου επενδυτικού προγράμματος που βρίσκεται σε εξέλιξη, ενώ τα αχρησιμοποίητα όρια χρηματοδότησης στις 31.12.2024 ανέρχονταν σε €26,1 εκατ.
Το Διοικητικό Συμβούλιο θα προτείνει στη Γενική Συνέλευση τη διανομή μερίσματος από τα κέρδη χρήσεως 2024 και από κέρδη προηγούμενων χρήσεων της μητρικής εταιρίας € 0,07 ανά μετοχή.