Η IBIA ηγείται της αλλαγής στους κανονισμούς για τη μεταφορά βιοκαυσίμων από πλοία τροφοδοσίας

Τον Νοέμβριο του 2023 η IBIA υπέβαλε έγγραφο στον IMO σχετικά με τη μεταφορά βιοκαυσίμων για προμήθεια σε πλοίο για χρήση ως καύσιμο σε αυτό το πλοίο. Αυτό επεσήμανε ότι καθώς τα συμβατικά πλοία τροφοδοσίας ήταν περιορισμένα στη μεταφορά καυσίμου με ποσοστό βιοκαυσίμου όχι μεγαλύτερο από 25%, παρουσίαζε πιθανό εμπόδιο για την παγκόσμια υιοθέτηση των βιοκαυσίμων ως καύσιμο για τα πλοία και έτσι για την φιλοδοξία της απανθρακοποίησης της διεθνούς ναυτιλίας βραχυπρόθεσμα, όπως καθορίζεται στη Στρατηγική GHG του IMO 2023.

Η IBIA καλωσορίζει λοιπόν τη συμφωνία της Υποεπιτροπής του IMO για την Πρόληψη της Ρύπανσης και την Αντίδραση (PPR 12) να συντάξει Προσωρινή Οδηγία για τη μεταφορά μιγμάτων βιοκαυσίμων και φορτίων Παραρτήματος Ι του MARPOL από συμβατικά πλοία τροφοδοσίας. Η οδηγία επιτρέπει στα συμβατικά πλοία τροφοδοσίας που έχουν πιστοποιηθεί για τη μεταφορά καυσίμων σύμφωνα με το Παράρτημα Ι του MARPOL να μεταφέρουν μίγματα με ποσοστό όχι μεγαλύτερο από 30% κατ’ όγκο βιοκαυσίμου, αρκεί όλα τα κατάλοιπα ή τα πλυσίματα των δεξαμενών να απορρίπτονται στην ξηρά, εκτός εάν ο εξοπλισμός παρακολούθησης απορρίψεων πετρελαίου (ODME) είναι εγκεκριμένος για τα μίγματα βιοκαυσίμου που μεταφέρονται. Η Προσωρινή Οδηγία αναμένεται να εγκριθεί από την Επιτροπή Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος του IMO (MEPC 83) τον Απρίλιο.

Η συμμετοχή της IBIA εκπροσωπεί ενδιαφερόμενους από όλη την αλυσίδα αξίας των θαλάσσιων καυσίμων παγκοσμίως, και έχοντας αυτή τη τεχνικά ισχυρή και αξιόπιστη πηγή, στον ρόλο της ως έχουσας συμβουλευτικό καθεστώς στον IMO, θα σημαίνει ότι η IBIA θα συνεχίσει να φέρνει σημαντικά θέματα στην προσοχή των ευρύτερων μελών του IMO για την οφειλόμενη εξέταση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *